tillbaka på öjn och mumsig mini calzone

Måste bara berätta att jag var på en rolig loppis med Justine i lördags, det var 50-tals tema och det fanns otroligt mkt sött ^^ jag försökte ta foton men inga blev bra så det finns inga fotobevis därifrån :/

Men nu är man tillbaka på öjn :)
Samma dag som jag kom hem träffade jag Amanda och hämtade ut mitt guitar hero rock band kit, så nu ska det liras under helgen :)
dagen efter blev d pluggande å långpromis med mikkis.

Idag fick jag ett konstigt ryck, fick för mig att testa göra små calzone pizzor. Det var lite pyssligt men roligt ^^


första plåten med mini pizzorna innan de ska slängas in i ugnen å gräddas.

 

och det här blev resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Justine

Det var jätte roligt att gå på loppis med dig :D

Jag vill göra allt med dig! xD Oj, det kanske lät lite fel xD



Mumsiga calzones du har gjort! :D Yummy! ^^

2011-03-24 @ 23:46:49
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: Carro

Och det var riktigt roligt att gå på loppis med dig darling :D saknat dig!

hahaha kanske kan misstolkas, men samma här! I sommar får vi hitta på en massa bus! ^_^

2011-03-25 @ 15:34:14
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0