På Sumpan besök

Är just nu i Sumpan. Det är mysigt att träffa familj och vänner även fast man bara är här under helgen. Jag kom hem för att få träffa mamma och pappa så det har varit min huvud prioritet under den här resan.
Idag ser jag fram emot att träffa Justine och shoppa på loppisen, det var väldigt länge sedan vi sågs och jag har saknat henne.

Igår var jag och shoppade på Bromma blocks med mamma. Det var riktigt roligt! Jag hittade en blus, 2 kjolar, en väska och lite smink :) Mamma var en väldigt bra shoppingpartner. Jag åt en supergod middag hos föräldrarna och sedan blev det bowling å öl-drickande med vänner (Sarah, Natha, Anders, Nina, Marcus, Stefan) i Sumpan.
Det var roligt förutom att jag blev lite besviken/ledsen/arg på att vissa av vännerna betedde sig lite dumt men jag var glad att resten av vännerna va där och spred sin glädje.  

Kan uppdatera lite om förra helgen oxå, då var jag hemma i Visby och bakade med Mikkis, vi gjorde morotskaka och biskvier samt sushi ^^ sedan träffades alla vi tjejer och hade filmkväll. Det var riktigt mysigt! Vi såg filmerna "Die Welle" samt "Eurotrip" :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som du haft övervägande bra helg hemma Carro :)

Kram

2011-03-20 @ 16:05:59
Postat av: Carro

Oja absolut :) Vi tjejer borde ta och göra en sthlms trip som vi snacka om förut :P

Hoppas att din helg varit lika bra!

krama

2011-03-20 @ 16:31:29
Postat av: Justine

Det var jätte kul att träffa dig idag :D Har verkligen saknat dig! Vi får se till att träffas varje gång du är hemma :)

Loppisen var kul tyckte jag men synd att du tappade din vinstlott! xD

Sköt om dig nu! Kram kram! ^^

2011-03-20 @ 16:59:33
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: carro

Ja det samma! det var riktigt roligt att träffa dig! Längtar redan till nästa gång vi ses ^_^



jaaaa vilken förlust :/ snacka om att ha otur >_< vi får vara med i något nytt lotteri nästa gång vi ses och försöka att INTE tappa bort lotten :P



kramar

2011-03-20 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0