Its gametime!

Den här helgen involverade rätt mycket spel och spelande. I fredags var det snack om att gå ut och ta en öl, men eftersom det blev så mycket hoppande fram och tillbaka om vissa saker så bestämde jag mig för att ta en mysig fredagskväll hemma istället och spela TF2 med Josefin, Kakee, Anton, Jonas och Josefins kompis.
Innan dess hade jag en mysig middag med Lovisa på sushi stället.

I lördags blev det storstädning innan Amanda och Steffie skulle dyka upp. Men innan de dök upp fick jag ta itu med en diskussion med en från vårat GGC gäng, angående vårat core mechanics i spelet. puh. Vi får se hur det här slutar.

Men! Sedan blev det gametime! Det var egentligen meningen att vi skulle spela guitar hero 5 med trummor, mic och guitar, men det var något fel på trummorna så vi la ner spelet. Vi satsade istället på att spela alla sport spel som jag har till Wii. Det var askul! Om inte annat tränade man magmusklerna p.g.a. allt skratt.
Vi testade Wii Sports, Wii sports play, wii fit plus och sist av spelade vi super mario spelet. Allt var riktigt roligt, men super mario spelet va nog lite vassare när det gällde skratt attacker.

några citat från söta amanda under spelkvällen:
"ta livet!"
"dör man om man ramlar?" (sägs precis innan spelkaraktären ramlar ner och dör)
"hur tar man honom?"
"åh, jag fick bara sex"


Hoppas eran helg varit riktig mysig den med.





Steffie och Amanda spelar baseball spelet på Wii Sports




Här ser man dom i action ^_^



Hittade två bilder där jag och Steffie såg helt seriösa och fokuserade på super mario spelet. Här ser vi Steffie...


och här e seriösa jag.


Så här såg vi ut annars typ :p

Kommentarer
Postat av: Justine

Det ser ut som att ni har haft det roligt! :D

2011-03-28 @ 01:47:46
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: Justine

Det ser ut som att ni hade det roligt! :D

2011-03-28 @ 01:49:16
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0