Tjejmiddag och utekväll på munken/munkkällaren

Återkommer med bilder från våran bakdag i nästa inlägg ist :)

Igår var vi tjejer (Mikkis, Amanda, Julia, Steffie, Mikaela och jag) ute och åt fin middag på munkkällaren och dansade runt på de olika dansgolven på munken. Alla var jättefint klädda och hela middagen var supermysig. 
Vi dansade i vinylbaren, på retrobaren och i moderna baren. Bästa dansstället var i retrobaren där de körde gamla 90-tals hits, så det kändes som att man var på disco igen :P Fast det märktes att vi var lite mer rocktjejer, för vi kom igång med våra danser när de spelade riktiga rockhits :)





Mikkis, Pandan och jag gör ju världens snyggaste dans-poser i vinylbaren ;)





Mikkis och jag är väldigt synkade iaf :P







Jag och Julia poserar framför kameran <3


Kommentarer
Postat av: Justine

Tjusiga ni är! :D

2011-02-21 @ 10:16:13
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: carro

tack raring! :D

saknar dig en massa! vi får ta och ses snart!

2011-02-21 @ 17:25:52
Postat av: Justine

Ja, det tycker jag verkligen! :D

Hör av dig när du är hemma så får vi se till att ses! Annars blir jag sur på riktigt! xD

2011-02-21 @ 23:47:19
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0