Frisk och TF2

Den här veckan har varit seg. Jag blev förkyld och hade feber från söndag - tills nu (lördag)..... Har varit hemma nästan hela tiden. Igår var jag dock på bokrean med Amanda men hittade ingen rolig bok. Sedan hämtade jag ut min dator på skolan som hade stendött för en vecka sedan och sedan skickats iväg för reparation. Nu fungerar den perfekt! Sedan hade jag en mysig bakkväll med Mikkis då vi bakade matmuffins och saffransbiskvier ^^ båda var riktigt goda!
Idag var jag ute med Lovisa och handlade på Rusta och Willys, vilket var jättemysigt. Handlade massvis med nyttiga ingredienser till ett bröd som jag tänkte baka imorgon (ser fram emot det!).
På kvällen tog jag bara å vilade för att bli av med förklyningen, mitt sätt att vila var genom att sitta på skype och prata med klasskamrater (Josefin, Jimmy och Kakee) och spela TF2 :D

Nu börjar dock klockan bli mkt och jag ska försöka sova i tid eftersom jag ska ha en uppesittar dag med tjejerna imorgon och se oscarsgalan :)

Hoppas att eran helg har varit supermysig den med!

Kommentarer
Postat av: Justine

Hoppas att du mår bättre nu! Kram!

2011-02-27 @ 06:43:52
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: carro

Tack vännen! :)

mår lite bättre nu iaf ^^

hoppas du håller dig frisk å kry nu! krama

2011-02-27 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0