Påsk

Nu har man fått andas ut lite efter allt intensivt GGC pluggande.
Under påsken flydde jag upp till Fårö med föräldrarna och har ändå pluggat en hel del med GGC projektet, men även hunnit varva ner och varit med föräldrarna. Att vara med föräldrarna och vila ut har varit riktigt mysigt!

Jag har även övningskört en hel del med pappa. Första gången gick d lite långsamt, mest för att jag hade glömt bort så mycket sen sist, så jag fick lite panik när jag satte mig framför ratten. Men sedan gick det undan :) Jag fick bara lite panik när jag körde in i en rondell i Visby, så det måste jag öva på. ^_^

Det var även två stora bränder på Fårö. Vi satt ute å fikade i trädgården när vi hörde ett stort alarm, ungefär precis som det alarmet som tutar på måndagar var tredje månad... eller hur det nu är. När larmet slutade hörde vi sirener från en brandbil. Efter en halvtimme hördes samma larm igen och när larmet tystnat ännu en gång hördes två nya sirener från brandbilar.
Jag fick övningsköra med pappa och se om vi kunde hjälpa till med branden, men det tog ett tag innan vi hittade brandbilarna så när vi väl anlände så hade branden hunnit släckas.

Nu är man tillbaka i Visby och har precis knatat på en lite kylig men trevlig kvällspromis med Steffie, Mickis och Amanda Panda.

Påskbilder från Fårö


Pappa dekorerade väldigt fint med påskfjädrar på ett träd :)


Vi hade som en sjö av krokusar på tomten


Jag fick något ryck och målade alla kokade ägg till olika gubbar, vilket min moster tyckte var roligt.


Jag planterade ut mina påskliljor som jag från början hade i en kruka i Visby.


Fångade en citronfjäril på bild, rätt bra skills med tanke på att jag inte har något makroobjektiv :(


Fångade även en geting på bild, kunde stå närmare med kameran men då ville inte den ta någon bild... så ett makroobjektiv är något som borde införskaffas :)

Kommentarer
Postat av: Justine

Fina bilder <3 ^^

2011-04-27 @ 21:31:57
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/
Postat av: Carro

Tack sötis! <3 saknar dig!

2011-04-28 @ 21:55:30
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0