Gamers party

Yeah...

Bakis!
å trött.
Men det var en rolig kväll igår. Det skulle bli ett GGC häng (spelprojektsgruppen jag jobbar tillsammans med till Gotland Game Conference) men jag tog med mig några fler gameare oxå. Och vilket party ^^ det var skoj :)
Vi körde leken med att kasta kapsyler i varandras koppar, samt att ha en kopp i mitten. Om man träffade någon annans kopp så blev det en liten tävning och förloraren fick straffdricka från sin kopp. Om man träffade den i mitten så skulle man bli tvungen att dricka upp innehållet (innehållet bestod utav cirka en 1 cl dricka från varje person, så d blev någon skum blanding av öl, cider, vin och gin).
Sedan skulle vi köra ölspelet/norska leken med en kortlek, men folk började redan bli fulla så att leken snabbt spårade ur och dog ut. Ja minns iaf att vi hade hunnit skaffa två regler, den ena var att man var tvungen att säga "utan mina byxor" efter varje mening.. vilket självklart ledde till roliga konversationer. Om man glömde bort att säga den meningen så blev det straffklunkar. 
Den andra regeln var att om man sa en siffra så var man tvungen att dricka lika många klunkar.. vilket oxå blev lite jobbigt ^^

Snart kommer pappa så det är väl lika bra att börja städa lite.
Har tyvärr inga bilder från festen så därför blir det här inlägget "bildlöst".

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Justine

Alkofolk! xD

2011-04-03 @ 15:46:23
URL: http://justine-minvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0