Invaderar sumpan

Sådär, nu kommer inlägget som den synske Stefan har väntat på, nämligen... Idag flyger jag hem till Sumpan :p
Jag flyger dessutom inte hem själv, utan får sällskap av Jonas i min grupp :D

Nu håller jag på att packar ner saker i datorväskan samtidigt som jag äter lunch, ska snart ivägen en sväng på stan och handla lite grejer som föräldrarna ska få, nämligen praliner från visby-choklad och ett usb med massa serier och filmer som de kan se via sin dvdspelare.

ska bli skönt att komma hem, men dessvärre blir d en hel del pluggande hemma.
 
Jag velar fram och tillbaka om en resa till Paris med några sjukt roliga arkeologer.... ska jag åka? det kosar 1800 kr, inklusive boende, flyg, resa från visby yill flygplats etc.... d e ju sjukt värt d. Men då är jag borta en vecka från skolan och på en vecka hinner myyyyyyyyyyycket hända >_<. svårt val.

Har tittat på två lägenheter i visby, den ena var en riktig drömlägenhet, den andra var inte lika attraktiv.
Nej, dags att fixa till sig och gå ut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0