Helg

Den här helgen blir d nog inte så mkt festande, kanske Rindi imorrn men inte med för mkt sprit i kroppen ^^ sist blev d lite väl mkt, då var jag ute med arkeologtjejerna, vi drack massa vin, cider och sedan delade vi på en champange flaska och drinkar på Rindi ^_^


den här helgen är det dessutom Game Jam, jag hade tänkt vara med i början men ångrade mig, har för mkt skolarbete att göra. För er som inte vet vad game Jam är så är det en helg då programmerare och grafiker samlas och försöker tävla om att göra ett spel i valfritt program till på lördag kväll. Man drar några ord som spelet måste innehålla, tex "Båt, flyga, gatusten och präst" då måste alla dom kombineras ihop i ett spel.

Att programmera i Torque går mkt enklare nu, men jag är fortfarande farsinerad över att programmet ibland väljer att göra saker själv så att vissa saker bara pajas.

Idag (fredag) blir d att sitta å köra lite torque och sedan uggla film och spelande med CF, Hjort och Juan :D

Nu är det snart dags för pizza. Hoppas ni får en mysig helg!

Pappa kommer på söndag så då ska vi käka något tillsammans :) d blir skojigt ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0