Åter tillbaka på Gotland

det blev en intensiv och hastigt besök i Sumpan.
Lite tråkigt att jag inte kunde träffa så många av vännerna som man hade velat göra.  Men det var skönt att hälsa på föräldrarna, speciellt att se att mamma mådde bra efter olyckan då hon blev påkörd av en bil.

På lördagkvällen spelades det bowling med brorsorna (Stefan och Marcus + Markus). Gissa vem som vann? JAG :D Im the best!
Ägde sönder bowlingen

Stefan försökte härma mina kast i ett desperat försök att komma ikapp :p gick inte så vidare bra va? :P

Flygresan hem gick bra :D Mötte upp jonas vid Sumpancentrum, tog taxi till Bromma Flygplats, flygresan va inte lika läskig (som alltid när man har nån med sig) sen taxi hem, precis så som studenter har råd med ;)

Nu är jag tillbaka på ön igen! Suttit och torqueat en hel del med gänget och ska snart hem och pyssla ^_^ Håller på att göra ett armband och använda korsstygn för att göra snygga mönster.

 

Oh well, hoppas ni har det bra! Nästa gång jag kommer till stan så ska jag försöka stanna en längre tid. Men det blir nog till påsk. 

 

p.s får tacka CF för korrekturläsningen d.s


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej!! :D Jag skulle aldrig våga möta dig i bowling du är ju grym på det. Jag ska oxå till stan i påsk, skulle va så kul att få se dig över åtminstone en kaffe. Många kramar

2010-02-21 @ 23:25:58
Postat av: Steffo

Om man själv väljer bana och spelplats (ej Sumpan) går det nog att vinna över Carro ;) Värt ett försök iaf! // Hoppet är det sista som lämnar människan

2010-02-22 @ 12:37:26
URL: http://steffoboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0