Finbesök från Sthlm

Hej hej!

Tänkte skriva en liten update här på bloggen.
Just nu fortsätter vi i gruppen med vårat spel som ska vara med i Gotland Game Awards, snart finns det en hemsida som jag kan länka till :)
Stefan ska komma över och skriva lite om vårat spel, det ska bli roligt! :D

Dom senaste dagarna (torsdags - måndags) har jag haft finbesök utav Natha :D Haft askul! Blev riktigt glad över att hon kom över och vi har haft riktigt roliga dagar ihop :)
Första dagen vaknade jag med ett skratt, jag hade precis vaknat och hörde hur Natha oxå vaknade till och skulle ställa sig upp i sängen men slog till i taket ist (eftersom det är sne-tak) å fall tillbaka till sängen, vilket gjorde att jag asgarvade, såg så roligt ut. Dessutom har jag varit med om samma sak tidigare oxå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0