Trivs

Det är svårt att hålla en aktiv blogg.
Den här helgen har jag varit på sushibuffé med CF, Rasmus, Musse, Hjort och Kakee. Det var riktigt trevligt. Efteråt tog jag bussen till Fårösund, tog färjan över och blev upphämtad av pappa och hälsade på honom och mamma som var uppe på Fårö under helgen. Vi åkte ner till Visby tillsammans under söndagen och gick på Visbys julmarknad. Sedan skulle de med båten hem och jag drog hem till mig.

När jag var på Fårö så insåg jag att jag verkligen trivs så otroligt bra med gruppen i skolan. Alla är verkligen underbara! Jag har haft svårt i vissa fall att våga släppa loss helt hemma i sthlm, men här vågar jag vara mig själv till hundra procent. Gänget jag umgås med har samma humor, vi e lika tokiga, lika säkra, och har riktigt roligt ihop. Jag vågar till och med sjunga högt med dom (vilket jag annars vägrar att göra). Jag hoppas att våran grupp fortsätter att hålla ihop de här tre åren, för i sånna fall så kommer de här åren att gå jättefort.

Stor kram på er! Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Nina

Va! Har dom till och med fått dig att våga sjunga högt?! Imponerande :D Då väntar jag mig storartade konserter från dig med alla våra Depeche och U2-favoriter när jag kommer hem igen.. ;)

2009-12-28 @ 09:22:45
Postat av: Carro

uuuhm, hahaha visst, men jag borde förvarna dig med att köpa öronproppar :D

2010-02-10 @ 19:52:17
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0