Besöker sthlm, firar födelsedag och fars dag

Hej hej!

Efter många påpekningar om att jag inte har skrivit något om mitt liv här på Gotland (just för tillfället i Sthlm) så är det väl dags att ta sig i kragen å skriva lite oftare här.

Den första tiden på gotland var häktisk med mkt festande, skojande och bekantskaper.
Nu har man börjat vänja sig vid livet i Visby och man har hittat en massa roliga människor att umgås med och tiden går jättefort. Men det är samtidigt fruktansvärt mycket att göra. Studierna har varit över 100% och det har tagit all sin kraft. Fast nu känns det som att man har kommit in i pluggbanorna (vissa dagar blir från 09-01 i skolan och plugga).

Nu har jag varit hemma i sthlm en sväng för att fira min födelsedag. Känslan var blandad när jag landade på Bromma flygplats. jag var glad över att vara hemma men samtidigt lite konfunderad och orolig. Lite läskigt att komma "hem" igen. 

Första kvällen umgicks jag med mina föräldrar och hade en rolig kväll med dom. andra dagen umgicks jag med familj, släkt och vänner. Det blev middag med släkten och föräldrarna och en hel del firande. Sedan var det dags att träffa mina underbara vänner på Bishop arms och fira där med :D Tack för presentkortet och sminket!

Idag har jag shoppat skor med pappa på skopunkten och hälsat på Stefan och Antoenetta och deras nya tillskott Mario! Vilken sötnos! Urgullig! Ville ta med honom hem till Visby (förutom när han skrev). Stefan såg riktigt stolt ut - och det ska han ju va :D

Jag har även firat pappa med anton berg choklad med sprit i och chokladpraliner från visby ;)

Nu tänkte jag försöka avsluta bloggen lite kvickt och samtidigt lova att skriva lite oftare här - så att Nina kan hålla sig uppdaterad på vad som händer i mitt liv haha :P

Imorrn åker jag hem med 07:55 flyget, läskigt! hatar som sagt att flyga. usch fy och blä.

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yay, en uppdatering!



Jag är så ledsen att jag inte kunde vara med och fira. Eller kunde och kunde...men du vet. Typiskt att det skulle bli just den helgen alltså.

2009-11-12 @ 14:05:51
URL: http://senanatter.blogspot.com
Postat av: Carro

naaw d e lugnt söt, blev glad över att ja fick träffa dig nu i januari ^_^

2010-02-10 @ 19:53:13
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0