vår

Känns nästan som att man har missat den bästa fotografi-tiden då alla växter börjar slå ut och det blir som ett vimvel av olika färger utomhus. Speciellt när de kinesiska (eller japanska) körsbärsträden står i blom, det är nog ett av mina favoritvårtecken! Eller lite senare på våren, nästan lite in mot sommaren när man känner doften av syrén och vet att det snart är dags för skolavslutning (inte för att det gäller mig numera).

Jag verkar ha fått ett jobb under hela juni månad, men jag vågar inte riktigt hurra en... avvaktar, men jag hoppas att jobbet blir av :D

Det är mycket roligare att kolla å köpa kläder under våren och sommaren. Det finns så mycket söta och fina kläder i glada och ljusa pastelfärger! <3 me like!

Dags att göra lite nytta, ska diska, skriva lite ansökningar, träffa Petra inne i stan och hinna med till sumpan.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0