nytt zelda spel

Ett glädjebesked i sjukligheten är att ett nytt zeldaspel e påväg....till DS!
Glädjen sjönk dock när jag såg trailern.... Det verkar vara en mer barnvänlig variant utav zelda där link åker omkring på ett tåg (!!!!!!) och ska rädda prinsessan zelda.... what else? gaah
Hoppas spelet är bättre än trailern för jag kommer ju köpa spelet så fort det släpps, det är ju trots allt ett Zeldaspel :D
Ett annat stort minus är själva grafiken i spelet...den  "tecknade" biten... den funkar inte för mig, men jag har spelat två andra Zeldaspel som har haft samma tecknade stil så man börjar vänja sig.
Nu längtar jag efter ett spel som har influenser från typ link to the past eller twilight princess *drömmer*




Nya Zeldaspelet heter The legend of Zelda: Spirit Tracks

Kommentarer
Postat av: Gurraa

Verkar lite beigt faktiskt!

2009-05-03 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0