Högskolan på Gotland

Åh vad glad jag blev när telefonen ringde och det var studentkåren på Gotlands högskola som ringde :D Jag och en vän blev bjudna att resa till Gotland (resa och boende betalar dom samt brunch å lite annat) och besöka skolan! Det känns jättebra för om jag kommer in på programet som jag har sökt så har jag dessutom även spanat in själva skolan, lokalerna, pratat med elever och lärare samt kollat vad det är för andra typer som sökt in till samma linje som mig.
Fast det roligaste är nog att få åka iväg med Sarah :D För det blir vi två som åker!!! yäääy! cant wait!




Jag har hållit på med lite ommöblering i lyan igår, och idag ska Nina, Stefan och Marcus hälsa på.... Jag borde egentligen sluta skriva här och börja vrålstäda och ställa allt på plats.... för det ser lite kaotiskt ut just nu när jag har ställt vissa saker som ska ställas på vinden, andra saker som ska slängas och ställas på någon annan plats i lägenheten.

Hmm nog bäst att duscha och börja fixa, tiden har en förmåga att spina iväg när du minst av allt vill det. Nu måste jag bara skriva lite om strängteorin och relativitetsteorin där en vetenskapsman förklarade att tiden går olika fort överallt... något om att tiden går snabbare och långsammare runt olika föremål/objekt etc.... lite konstigt... skulle vilja göra så att tiden går långsammare hos mig idag isf...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gotland!!! woot

2009-05-17 @ 16:42:48
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0