alive...och star trek

Jag vet att jag har varit väldigt osocial mot många nu under de här veckorna...ska försöka bli ändring på det...Har varit sjuk i tre och en halv vecka men mår rätt så bra nu... har bara en jäkla huvudverk som aldrig ger sig...värken dyker upp varje dag och det känns som att man har en hammare som slår mot skallen, har till och med haft mardrömmar om hammare haha.
Idag var jag på ett av jobben igen och kände mig levande igen :D efter över tre veckors isolering var det toppen och läskigt att komma ut igen...Men jag kan erkänna att efter så pass lång period utan så mycket kontakt med vänner (förutom den dagen världens snällaste Johan kom över och gav mig en anime dvd) har jag nästan börjat dra mig lite för att ses igen.. jag kan skylla lite på huvudverken.
Nu ska det bli ändring på det hela, nu ska jag börja träffa mina guldstenar, mina vänner!

Star Trek
Efter jobbet idag var jag och pappa på Europapremiären utav den nya Star Trek filmen! Tyckte filmen var riktigt bra :) Jag är ju inget star trek fans men jag har alltid gillat filmerna väldigt mycket. Det var kul att se en yngre Spock, Kirk och alla andra ur USS Enterprice besättningen. Det var lite kul att filmen handlade lite om tidsresor och paradoxer etc... mer ska jag inte avslöja. Jag kan däremot avslöja att filmen skulle gjort ett ännu starkare intryck på mig om jag inte hade haft huvudverken, så då kan du tänka dig att filmen va rätt bra :D


Nästa film som jag verkligen vill se är Terminator...

Och nu ska jag sova, jobba jobba jobba imorrn igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Yay! Carro is back on track! :D

2009-05-10 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0