2 toppendagar

Vilka härliga dagar jag har haft!

Igår var jag över hos O-S, åt riktigt gott och tittade på en massa aime och det var hur kul som helst! :D Fick med mig en hel del anime som jag har suktat efter ett tag nu... känns riktigt bra!

Idag har jag, Stefan och Antonietta (tror att jag stavade det rätt) varit ute och grillat. Det var riktigt mysigt och roligt och jag känner mig fortfarande sjukt glad... Cant stop smiling! :D
Hann för övrigt tvätta lite också, det ni!

Imorrn blir det städning, målning, cykling och sedan filmkväll med Natha! Yäy!

Life is good right now... Känns som att jag behöver det litegrann just nu <3...
På min fortune cockie från kinarestaurangen stod det "The hard times will begin to fade, and you will come your way".
Jag är skeptisk till sådanna där saker.. men just nu kan jag tänka mig att tro på vad det som stod på kakan... för det skulle kännas väldigt bra för mig just nu ^_^ 

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0