The sequel. En riktig festhelg.

Jaaa då har man fortsatt att pugga... typ!

Jag som var sen kom ändå först till biblioteket :D sen satte vi oss ner, puttade lite på varandras datorer för att få ett bra utrymme och sedan var det dags att börja plugga...typ

Stefan satte igång att fokusera på vilket typsnitt han skulle ha medans ja blev så förvånad över texter jag hade skrivit som nästan var klara men som aldrig blev riktigt klara... meningar som var kapade på mitten etc.
Så där fortsatte det tills samtal och bilder kom in i bilden (?). Och videoklipp. I slutänden blev det mest kackel och prat, skojigt må jag säga och det är ändå ett stort framsteg att ta sig till biblioteket och ha med sig datorn och skumma igenom alla sina arbeten..... right?
Nästa plugg-gång blir på tisdag! Då jäklar! Då tar vi itu med alla tidningar som finns att läsa på biblioteket ist :D Vi spanade in några sådanna idag. Stefan hittade någon intressant datortidning och jag hittade en pyssel/hemslödjstidning. Blev lite svårt att titta på varandras tidningar när det var så spridda ämnen. :P När Stefan visade en mini pc som kanske kunde vara lätt att ta med sig men lite opraktisk ville jag försöka visa en sida om att måla vackra målningar inne i skedar... det blev lite förvirrande. oh well.

Ikväll blir d party party med 90-tals tema! yäääy!
Imorgon blir d Grand Garbo! sweeeeeet!
I övermorgon ska jag jobba igen,, precis som förra helgen! whyyy??? jag fick typ 1,5 timmars sömn förra helgen innan jag började jobbet. oh well, som man bäddar får man ligga. typ!

Stressad är man också. Gaaah. Fick höra att jag ska börja jobba på samma skola som innan nu några veckor framöver :D YES!

Dags å vimsa vidare. Sitter just nu med mamma å myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0