Vägrar bli sjuk..

Yes snart ere helg!

Har känt mig halvsjuk några dagar i rad nu... inte kul! Har börjat frysa och sedan svettas, nysa lite och snuva så snart ere väl dags för den stora förkylningen,...men jag vägrar!...vill inte...

På jobbet underhåller jag och mina kollegor oss med danska dvd-titlar vi hittar. Man börjar inse att vi kanske har (och tar) lite väl mycket tid att analysera omslag... i alla fall när vi upptäcker att supermannen håller ut sin hand olika när han flyger på dvd omslagen... på det ena omslaget håller han ut sin vänster hand...vänsterhänt?... på nästa omslag gör han det med höger ist...wtf... och på den sista håller han ut med båda händerna... hahaha vi har inget liv på jobbet.

Nu ska jag snart gå till andra jobbet, missar puben idag på ett annat jobb istället :( men eftersom puben e på företags lokaler och företaget ligger ute på lidingö så känner jag mig inte riktig motiverad att dra ända dit ut efter mitt andra jobb.
Men det bli ju öl-ande på lördag kanske. :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Nooo, don´t be sjuuk! :(

2009-03-28 @ 00:18:51
URL: http://nina-aidas.blogspot.com
Postat av: Sarah

Du har i alla fall ett jobb! aaavis

2009-03-31 @ 23:38:42
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0