Pluggat...typ

Idag har jag och Stefan börjat ta itu med vårat mardröms scenario... nämligen c-uppsatsen! Vi möttes inne vid fridhemsplan och vandra vidare till stadsbiblioteket vid odenplan. Där hitta vi all litteratur som Stefan behövde och sedan drog vi till panduro där stackarn fick följa med mig runt i affären några varv eftersom jag inte kunde bestämma mig.... Men det var tur att han var med!

Sedan drog vi till sumpan, satte oss ner å snacka en massa...tog fram våra arbeten och kom fram till att vi nog absolut skulle kunna fixa d här :D...sen drog vi hem, men vi ska ses på fredag igen.

Pluggar journalistik med fokus på medicin och biologi kan man väl säga...
Att vara journalist e inte lätt...här kommer två bilder.







^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0