John blund på långbesök

Sova.
Det är det enda jag har gjort idag....Sovit.
Väcktes av väckaklockan på mobilen... orkade verkligen inte ta mig upp,.. kände att jag mådde illa så jag somnade om men ställde klockan på att väcka mig en timme senare... bättre att komma 1 timme sent till jobbet än inte alls tänkte jag... men när ja väcktes andra gången kände jag mig lika kass... höll mig vaken av ren vilja för att ringa chefen kring halv åtta - åtta å säga att jag var sjuk.. Somnade om efter samtalet.. vaknade runt 10, var uppe en kort sväng och somna sedan om igen.. vakna 15, dödstrött då också.. började läsa bok.. gick in på datorn en sväng..slumra till i kanske 20 min.... nu funderar jag på att gå en promenad eller gå å lägga mig igen, e så sjukt trött fortfaranade.
Vilken dag! Bara sovit... Hur mkt kan man sova egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, man kan sova massor. Oftast när man inte borde dock.

2009-03-31 @ 23:37:03
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0