Flyttkartonger

Jahapp, ingen lugn stund här inte.
Dagen efter att jag kommit hem från gotland började med att jag fick smita upp till vinden och bära ner alla flyttkartonger och rensa... vilket jobb!
Mamma å pappa ska till Fårö redan på måndag nästa vecka så jag måste hinna packa det sista innan fredag eftersom pappa, jag och Nina smiter ner till gbg och U2 konserten på lördag :D
Vad ska man packa med sig? Svårt ju, och svårare blir det hela tiden. Det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten nu.

Jag har bokat flygbiljett  (aldrig mer bååååt) till Visby och lämnar Sverige, lyan, familj och vänner den 20:e....Om bara några veckor! läskigt... Mycket att hinna med tills dess.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lämnar Sverige? ^^

2009-08-03 @ 00:45:38
URL: http://senanatter.blogspot.com
Postat av: carro

haha :D

Jag skrev det med flit, det känns nästan så ;) Gotland e inte som någon annan svensk stad å landskapet är inte heller detsamma, så därav blev d lite skämtsamt att jag skulle lämna "sverige" för gotland ^_^ lite långsökt kanske

2009-08-03 @ 18:54:47
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0