Första dagen som lärarvikarie och sista dagen...

... på receptionist jobbet. Känns tråkigt men jag har själv bestämt det. Jag måste ha ett jobb som ger mer/fler timmar... vilket jag har fått! i bara två veckor, men det ger mig i alla fall tid att söka och hitta något annat under tiden.

Jag har börjat mitt extrajobb som lärarvikarie och hamnade ute i en gymnaiseskola för att hålla en lektion i Samhällskunskap. Det gick rätt bra men shit vad nervös jag var innan.
Jag hade tidigare fått information om att eleverna skulle läste i en bok och svara på några frågor... Men helt plötsligt skulle jag hålla i en hel lektion själv!! Hjälp...
Jag skrev en hel del på tavlan, förklarade olika begrepp och svamlade runt.... Höll öppna disskusionsfrågor och så... och tiden tickade på... De fick sluta en kvart tidigare.


TIme to work.

Sen ere två hjul mässan som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill ha det där receptionsjobbet!

2009-01-23 @ 18:05:32
URL: http://dashx88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0