Nya jobbet

Jahapp, då sitter man på första arbetspasset på det nya jobbet... och jag stormtrivs redan! Riktigt roligt. Jag sitter i en reception inom ett område som kan relateras till den utbildning jag har studerat inom högskolan.
Just nu är det lugnt, första gången på hela dagen som det är lugnt.
Mina arbetskollegor är jättetrevliga! Men det är ingen Sarah-Carro relation (skojig, flummig, ärlig, nära och bra).
Fast det är en liten grej som gör att jag kanske inte kommer ta jobbet en längre tid. Problemet är att tiderna som jag blev lovade blev färre än vad som tidigare var lovat. Men nu verkar vi ha kunnat lösa det.
 
Just nu sitter jag och funderar över hur min vecka kommer att se ut, för jag har ju noll koll. Tur att jag har skaffat en ny kallender.. utan den skulle jag glömma bort en hel del saker.
Mamma och jag har pimpat upp min kallender genom att limma fast en sjukt snygg och exlusiv tapet på framsidan och baksidan med tapetklister :D Sedan ska jag sätta dit guldsiffror med "2009" och guldbokstäver "Carolina" eller något liknande. Skoj med pyssel.

Nepp, dags att jobba igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0