Mysdag

Haft en riktig mysdag idag.

Min morgon började toppen!! Skulle uträtta en del grejer och allt gick galant! Kändes väldigt positivt.
Shoppade lite underkläder och mellanlandade hemma hos mig för att hämta smuttstvätt och tvätta hos föräldrarna.
Åkte hem till föräldrarna och handlade lite med mamma. Vi käkade lunch tillsammans och lite senare bakade vi supergoda bullar!! <3.
Sedan kom pappa hem och vi hade en mysig middag med mycket skämt och prat... som vanligt med andra ord!
Men att komma hem till föräldrarna gjorde hela min dag bra.

Imorgon ska jag luncha med pappa i stan! <3

Och nu till något helt annat!

När jag jobbade ute på en förskola tittade en av flickorna i 7 års åldern på mig och frågade:
Flicka - Hur gammal är du?
Jag - 23
Hon titta en liten stund på mig och sa sedan:
Flicka - Jag vill också vara 23 år!
Några andra barn som satt i närheten utbrast att de också vill vara 23 år, förutom en kille som sa att han vill vara 44.
Oj vad jag garvaNär de kommer upp i min ålder så kommer de nog inte säga samma sak.

Snart ska det festas med Nina!
Snart ska det busas med Sarah! (fortfarande en tolkningsfråga Sarah haha)
Snart ska det fikas med Natha
Snart ska det planeras med Sophia
Snart behöver jag en dag bara för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0