God fortsättning

Hej alla glada! Ett nytt år har precis tagit sin början. Den började för min del med en bakfylla. Härligt. En favorit i repris kanske man kan uttrycka det.
Dagen innan nyårsafton kom Stefan över och lirade guitar hero fast det blev mest kackel och skoj. Dumle tyckte om Stefan väääldigt mycket, speciellt hans fötter så Stefan och han lekte fotleken vilket såg jätteroligt ut.


2009
Nyårsafton var grymt bra! Det var nog ett av de roligaste nyårsafton:ar som jag har varit med om! Det som gjorde det hela så sjukt bra var människorna som var där :D Ni var så underbara! <3
Magnus och Dumle skulle ta över världen.
Annika var bäst på att gissa vem hon egentligen va :P (Arnold)
Sarah och Anni var grymt bra på att beskriva ord med andra ord.
Sandra gjorde ett jättefint ballongarragemang! (och jajaja, det var Magnus som blåste upp de största ballongerna)
Alexandra var som vanligt våran prinsessa.
Jesse roade sig med att plinga på min dörrklocka.
Nina och jag fixade en grymt bra fest!!! Med mycket glitter, eld godis, frukt, drinkar å mycket mer.Det är sjukt kul att arrangera en fest tillsammans.
Halv fem gick sista gästerna. Vaknade bakfull, fixade och städade i lägenhteten med Dumle sittandes sur i buren (han fick inte gå ut ur buren med tanke på att det kunde finnas saker på golvet som kunde vara farliga för honom).
Tack för hjälpen med städningen igår tjejer! Det underlättade en massa för mig idag.


Nu sitter jag och myser hos föräldrarna. Ska snart hem. Känner mig seeeeg. Men jag är nöjd. Tog med mig allt godis och det som blev över från festen till föräldrarna. Nu ska jag gå och va social igen.
Hoppas ni alla får ett toppenbra start på det nya året!
Gott nytt år!......


..... och God Fortsättning på det nya året!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det vart verkligen en kanonkul fest! Det gjorde vi bra :D



Magnus lärde sig till och med att KNYTA de jättestora ballongerna, och Sarah och Annie var verkligen sjukt bra på Alias!



Kan tänka mig att det blev mycket godis över för er att mumsa på sen! :)

2009-01-08 @ 21:55:49
URL: http://nina-aidas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0