God Jul

Idag är det julafton!

Det har varit en väldigt fin och mysig dag :D för mig började dagen med att gå ut en sväng med mamma å handlat tidningar, jag köpte två Level tidningar, den ena handlade om SNES (retro level) och den andra var en ny level tidning om nya spel :D

Sedan åt jag gröt med mamma och pappa och tittade på Kalle (fast jag läste i tidningarna ist) och sedan var det julklappsutdelining (fick bland annat ett Wii med det nya Mario bros spelet :D).

Vi testade att spela sportspelet som tillkommer när man köper wii och föräldrarna va ju grymt bra på det. Mamma gillade golf bäst och pappa blev förtjust i boxning och tennis :D

Efter det åt vi riktigt god mat (föräldrarnas hemlagade mat är bäst!) så nu är jag proppmätt och lycklig.

Nu ska jag vila lite, ligga i soffan och fortsätta läsa lite och spela lite mer på mitt wii, och umgås med föräldranra ^_^.

 

Hoppas att ni haft en otroligt mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Nina

God jul på dig Carro! Passade på att kika in på din blogg efter att inte ha kollat den på länge och kul att se att du skriver igen! Saknar ju dig! :) Typiskt att vi lyckas missa varandra på Skype hela tiden.. Vi måste allt se till att hitta nån tid att prata innan skolan börjar igen..



Och gott nytt år också! Kommer du ihåg förra året när vi hade fest hemma hos dig? :D Fan vad kul det var att planera tillsammans och det vart så roligt! Synd att vi inte tog några bilder bara!



Massa nyårskramar!

2009-12-28 @ 09:27:09
Postat av: Carro

Åååh våran fest var riktigt bra :D saknar dig oxå en massa :( Vi får hitta på en massa skoj när du kommer hem :)

2010-02-10 @ 19:50:24
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0