U2 på Ullevi

U2 är verkligen det bästa bandet man kan se live. Helt underbara!
Jag blev väldigt tagen den här gången men det var inte lika starkt som under konserten 2005. Men det betyder inte att den här konserten (1 augusti) inte var bra, för den var riktigt grym! Det var en riktigt bra playlist, publiken var helt tokiga och galna i U2, andrenalinet var högt och U2´s scén var cool, den såg ut som ett gigantiskt tentakelmonster from out of space!
Fast det bästa var självklart bandet :D Jag blev lite besviken i början när det lät som att Bono och Edge inte riktigt synkade ihop. Men det ändrades efter andra-tredje låten så det gjorde inget :D Edge är helt klart kung! Han är bäst! Han e grym! Han kan spela gitarr som ingen annan.
Min största fasa var när kameran riktades in mot Larry Mullen Jr och jag såg att han börja se gammal ut...omg! NOO. Buhu :( inte Han!


Här kommer några bilder som jag tog via min mobil, därav den dåliga kvalitén. ;)

Förbandet kommer in på scén. Dom var visst rätt så kända och många gillade bandet... själv tyckte jag att dom var halvtråkiga och enformiga. Spralliga och roliga men långtråkig musik.


Yäy U2 rockar loss.


Bästa bilden med kameran, läckert va?


Fast det här är min favoritbild, så jäkla ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0