Forsränningen was da shit!

Kom hem från forsränningen i förrgår. Fyfan vad roligt det var! Vill göra om det igen! Fler gånger! Gärna några längre forsar.. Vi paddlade i gummibåt i en 4 fors, den största/"farligaste"  forsen i Sverige, enligt våran instruktör.
Upplevelsen var fantastisk. Vi forssimmade, hoppade från hög klippa in i forsen och paddlade på som galningar ner för forsar. En viss person ramlade ur båten och ner i forsen ;) kodnamn på den personen är Märta  :D
Dagen efter besteg (nåväl, jag och Stefan) Åreskutans topp och det var helt enkelt toppen! Lite kallt bara. 

Nu har jag cyklat till föräldrarna för att hämta rengöringsmedel, ska fixa till lyan så att den blir glänsande fin och ren,... inte dammig och smutsig som den har blivit nu efter att ha rensat ut hela lyan... eller nästan hela lyan, har fortfarande lite kvar.

Igår var jag och åt Sushi med Justine, Emma och några av deras vänner vid Odenplan. Det var riktigt roligt. :D Senare på kvällen drog jag och Justine vidare och fikade på Café 60, blev en massa tjejsnack....riktigt mysigt..
Innan jag träffade Justine och gänget gick jag och bytte in några tvspel och skaffade ett nytt. Det blev ett spel som heter puzzle quest galatrix... fy fan vad kul det var/är! Blev väckt 4 på morgonen av ett sms och kunde itne somna om så jag låg och spelade spelet i några timmar.

Snart dags att cykla hem igen. Måste fortsätta med lyan.

adiios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0