Sol i sinnet

Nu är det äntligen vår!:.. får man hoppas! Man vet ju hur aprilväder kan vara. Ena dagen kan det vara 15 grader å sol och andra dagen snö och minusgrader.
Trivs bra på mitt jobb just nu, har roliga arbetskamrater. Tiden går fort när man jobbar där.
På torsdag åker jag till Gotland! Ser verkligen fram emot det.

I lördags var det sjukt härligt väder! Då shoppade jag och Natha loss på Nacka Forum. Plus att vi satt ute och käkade våran lunch i solskenet etc.
PÅ kvällen blev det tvspels-spelande med Nina, Marcus och Stefan. Mkt skoj! Nästa gång blir det mer tävling.. det här kan man se som en övningsmatch kanske.

Har suttit och funderat över hur min sommar kommer att se ut... Jag borde jobba som en tok, men med alla planer jag har för sommaren så borde jag jobba som en tok redan nu för att kunna göra allt som jag har planerat in.... bland annat:

* Forsränning
* Gotland
* Island
* U2 konsert
* Trollhättan ^_^
* Danmark
* Lisseberg
* Grönan
* Arvikafestivalen

Ehm jag hoppas att det där var allt..  för det får nästan ta och räcka...
Mina absoluta måsten på de där punkterna är iaf: Trollhättan, Forsränning, Gotland och U2 konserten.

Dags att sova, upp tidigt imorrn igen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0