Fildelning

Har läst många bloggar och tidningars skriverier om fildening och om piratebay domen.
Jag har sökt på utländska medier och sett vad de har skrivit om sveriges agerande. Nu tänker jag inte skriva om alla mina åsikter förutom att jag tycker att domen är fel, att lagen borde tas bort och att skivbolagen borde följa med i utvecklingen istället för att stanna kvar och sätta dit lagar och grymta över att de torskar pengar... Försök utveckla i samma takt som tekniken istället!
Hehe kanske blev en del åsikter ändå... men hade jag skriivt ut det ordentligt skulle jag tagit med bådas sidor... nu blir den väääldigt vinklad... Iofs skulle den blivit vinklad ialla fall... för jag står ju på "emot" sidan.

Tycker att de som bloggar om att domen och lagen är bra kanske borde tänka över sin egen blogg???... Har sett fleeera stycken som lagt upp bilder på vad som egentligen är uppovsrätt skyddat material... Fyyyyyy... skääms!.. för är inte det lite samma sak? Eller överdriver jag?..
...kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0