Wall-E

Nu har man varit på bio och sett Wall-E med några goa vänner. Tyckte den var bättre än förvänat! Iofs hade jag inte så höga förväntningar, till skillnad från grabbarna som gemensamt tyckte att den pendlade mellan 3 - 4 på en 5-siffrig skala där 5 är bäst. Jag tyckte att den förtjänade en 4:a. Har för mig att Nina tyckte samma sak. Om inte annat så förväntar jag mig att hon tyckte detsamma :P Men vad tyckte Jonna?

Innan bion satt vi ute och käkade. Det skämtades och pratades som man brukar göra när man e ett gäng vänner... men ibland blir det bara så fel....
Stefan - Hehe precis.. Ja jag har ju ingen karaktär
Tystnad
Jag - Näe
(jag kände att hans fortsättning på ett skämt behövde ett svar. Men det blev så tyst, så jag skulle säga det i skämtaktig ton men den blev allvarlig istället)
Men det gick bra i slutet i alla fall..

Nina såg fortfarande lite hängig ut, stackare!! Var så glad att hon följde med i alla fall <3


 

För er som inte vet vad Wall-E är för film.


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och jag fick det bekräftat av en säker källa att det inte finns nån carro som är din kompis.......

2008-09-20 @ 22:36:17
URL: http://m.attsater.se
Postat av: Carro

Av en icke-förlitbar källa Marcus :P Hon jobbar i garderoben, inte som onsite-registrator som jag och den andra Carro. Så det så!

Morr på dig!

2008-09-21 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0