Vilken Morgon!

Har varit sjuk i flera dagar nu. Men jobbar anda. Vi har varldens komplicerade jobb just nu, men det ar grymt kul nu nar man kan det hela.

Igar var jag over hos Sussi och lirade Buzz (tror d heter sa). FY fan vad kul det var!!! Forsta gangen var jag i lag med Marcus. Minns inte hur bra vi kom men vi vann inte i alla fall.
Vi lirade musikvarianten. Sussi och Krille vann flest ganger tror jag, men sista gangen vann jag med flest poang (korde solo eftersom Marcus va sa kass)! :p haha nee skoja bara. Eller? 
Tror inte att Matte och Anton vann en enda gang...
Ojoj det kandes som en bra avslutning nar man vann sa stort. Men jag vann bara en scooter - laaaaaame!
Sussi ville spela fia med hutt/knuff, men alla andra ville lira buzz. Haha men hon fick spela sitt Fia med Anton sen.

Men nu e man gryyymt trott. Sitter med min lilla Carro och flummar. Vi har blivit en symbios, Carrosarna. Just nu gor vi rebusar.

Dagens fraga: Varfor sitter bokstaverna pa tanjentbordet i just den ordning de gor?!

Jag kan inte skriva sista bokstaverna i alfabetet pa den har datorn... gaaaah!

Dags att jobba. Ciaaaao


HAHAHAH, jag och Carro gjorde en rebus till vara italenska chefer, sjukt roligt!.. De fattar den inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0