Shopping och planering i höstvärmen

18 grader har det varit idag! Inte konstigt att man har svettats som en tok när man har traskat runt i stan med Madderoo. Vi shoppade inte så mycket, men en kjol kom man hem med i alla fall. Min lön räckte precis till min hyra så jag får börja planera mina inköp lite ekononiskt.
Det var skoj att gå runt med Madde, vi är väldigt effektiva när vi går omkring och kollar på saker. Mycket snack blev det också, om allt, verkligen allt.

Dagen avrundades med att jag mötte upp Stefan vid centralen. En rolig incident som just nu känns väldigt svår att beskriva skriftligt inträffade när vi skulle mötas. Men roligt var det!
Vi disskuterade Islandsplanerna samtidigt som vi traskade hem till Sundbyberg. Samtalet var väldigt givande för... Island here we come! Så känns det nu i alla fall.
Fan Marcus kan inte du ta med din bil så kan vi alla dra på en utflykt till Island :P Din bil är eftertraktad. Och den har klarat besiktningen... right?


Eller så kanske Jonas vill till Island? :D Tuta och köra snabbt på hala vägar?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är ju en fransk bil...... Behöver jag säga nått mer??

Och nej, jag vill INTE åka bil på island, hoj HOJ, H.O.J ska jag åka!!!!!!

2008-09-25 @ 19:27:15
URL: http://m.attsater.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0