Nästa vecka flyttar jag in i nya lyan!

Woho!! Åkte till Ikea med pappa idag på fredagseftermiddagen. Jag blev jätteimponerad över hur bra pappa hanterade att knalla omkring med mig. Vi stannade bara någon enstaka gång, men killar har en vana att hata att följa med till ikea... why??
Jaja, blev riktigt nöjd med mina inköp i alla fall!
Svart, rött och vitt är temat på min lya, och jag känner att jag redan nu kan säga att det kommer bli skitsnyggt!

Har så himla ont i rösten också, kan bero på att jag har kacklat en massa i telefon idag och sedan gått ut och ölat och dansat med några tjejer på kvällen.. borde egentligen sova men nu blev jag helt plötsligt pigg.

Kan äntligen använda min egna dator igen dessutom! den dog för cirka två veckor sedan. Men nu har snälla mamma och pappa hjälpt mig med att hitta delen som hade pajat... det va inte lätt!

Har börjat titta på Ross Kemp in Afghanistan. Riktigt bra serie men den är otroligt hemsk! Det handlar om en kameraman och reporter som följer med brttiska soldater i Afghanistan.  Jag har så svårt att förstå att någon vill utsätta sig för att dra ut i krig. 18 åriga pojkar som verkar tro att de är odödliga... dör, eller blir en helt annan person under kriget. Det sägs att man psykiskt blir flera år äldre än vad man egentligen är efter/under ett krig. Det märks.
Gillar man krigs-serier som är verklighetsbaserade så rekommenderar jag denna.

Nepp. nu blir det sängdags med Bone läsning.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejja Paff!!!

2008-09-08 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0