Kokosnöten

Ojojoj vilken kväll det var igår. Syrran och hennes kille hade fest. De bjöd på drinkar. Syrrans kille gjorde världens godaste drinkar så då blev det några stycken. Sedan började jag och syrran göra egna drinkar. Vissa blev supersmarriga och vissa blev lite väl söta.

Men fan vad roligt det var! Fast idag har jag ont i kroppen pga att syrrans kompis roade sig med att"kittla" mig hela kvällen. Men det blev typ nyp istället så nu har jag ont överallt. Plus en bakfylla. Yey...


När jag var som fullast råkade jag ut för en grej som aldrig har hänt mig förut. Jag kan fortfarande inte riktigt haja det.


Syrrans killes brorsa frågar sin brorsa - Var har du kokosnötterna?

Jag står bredvid och tänker "vad tusan är kokosnötter för något". Jag blir jätteförvirrad! Syrrans killes brorsas flickvän kommer in och jag frågar henne:

Jag - Vad är kokosnötter för något?!

Hon - Det är sådana där som folk kan få i huvudet.

Det står helt stilla i mitt huvud. Jag hajar verkligen noll. Vad är kokosnötter? Helt plötsligt börjar min hjärna sära på ordet kokos-nöt.

Jag - aaah är det typ som en nöt som har kokos omkring sig? Typ som naturgodiset med yoghurt och kokos?

Hon - Jaa man kan ha det i yoghurt.

Jag blir ännu mer förvirrad..
Men, efter ett tag känns det som att någon har tänt en lampa i mitt huvud och jag förstår precis vad en kokosnöt är. Efter den upplevelsen så drack jag ingen mer sprit den kvällen. Och jag tycker att syrrans killes brorsa ställde en väldigt dum fråga. Vem frågar efter kokosnötter på en fest? Egentligen?




            
Den gröna drinken är min och syrrans påhitt. Sjukt god!           




Syrrans kille var bäst på drinkar. Här får vissa av oss en läcker drink. Gryyyymt god! Man drack den jättefort för att få så mkt som möjligt. Vi var ju ändå några stycken som drack den samtidigt.                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Far, jag kan inte få upp min kokosnöt...." HAHAHAH



Hur står det till igentligen Carro-Carro?? Säker på att nån inte blandade i konstiga saker i dom där drinkarna??

2008-09-21 @ 22:02:28
Postat av: Carro

Ha....Ha!

Nä du var ju inte där, Så då kan ju ingen ha blandat i något konstigt i drinkarna ;) ... I know who u are Igelkott. anonymitet passar inte dig.

2008-09-22 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0