"Känner du dig inte gammal?"

Jo!

Var hos frisören igår och klippte mig... och jag klippte lugg! Har inte haft lugg sedan jag var en liten unge. Det känns rätt okej. Först blev det riktigt bra, sedan började jag tänka "ser jag inte äldre ut...typ jätte mycket äldre?!" Men än så länge är det bara jag som tycker det.

Var och spelade biljard igår med Malin, det gick inte alls lika bra som förra gången. Jag råkade dessutom slå till en av killarna i bordet bredvid med kö-pinnen...oops!

Efter bowlingen skulle jag träffa Jonna och Annika vid Slussen. Vi satt och pimla lite vin och skojade på ett ställe i närheten, sedan drog vi vidare till..... till.... ööhm... okej jonna du får mobba mig hur mycket du vill, men jag kommer alltid att kalla stället för babazooka.
När vi stod och väntade på att få komma in så tittade jag omkring på alla som stod i kön och sa till Annika "vad små alla ser ut att vara!" och det var dom också!! Babazooka är ett 18års hak!... Småttingar! hjälp!
Vi träffade några av Jonnas kompisar som var jättetrevliga. Atmosfären i lokalen va helt okej. Vi blev bjudna på vin.

Lite senare dök det upp en fråga man inte vill ha ställd till sig själv när man är på ett 18-hak...
"Hur gammal är du?"
"Du får gissa" sa jag.
"född 88?" (höll på att garva på mig när jag hörde det, 88?!"
"nej"
"89 då?"
"herregu nej nej"
"okeej... 86?"
"nära"
"85:a?"
"japp"
"shit, känner du dig inte gammal?"... och sedan sa han snabbt "alltså på ett sånt här ställe?"

*mummel*

Jag och Annika kände oss som "föräldrar på stan" typ.
 Men det var skoj ändå.

Nu håller jag på att slipa barbordet jag fick av Marcus! Det blir jättefint! Ska snart börja med stolarna också. Imorrn ska jag måla dom. cant wait!
Senare idag ska jag träffa Jonna igen och spela biljard, och efter det blir det middag med Sandra... Alex e ju sjuk så hon kommer nog inte :-(

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha! Känner du dig inte lite gammal Carro?! :D Åh vad jag garva när jag läste det...!

2008-09-08 @ 17:33:28
URL: http://nina-aidas.blogspot.com
Postat av: Jonna

men hm... ni är ju gamla:D mohahahaha

hm... det var inte mina kompisar som bjöd på vin jag hade inte träffat dem förut men det var ju trevligt iaf :P

när jag har tid över ska jag göra en sak till dig... en snäll sak... ;)

2008-09-15 @ 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0