Bäst på Buzz

OjojOJ vilken utklassning det blev igår när vi körde en buzz-rematch-tävling. Marcus (numera kallad Smarscus) torskade sååååå stort. Jag tror inte att stackars Sussi vann en enda gång? Men hon kom aldrig sist i alla fall. I kategorin att komma sist vann Marcus.. Grattis!
Här kommer den sanna (och enda) versionen:

Började lite lätt hemma hos Sussi med drink, öl, mat och tilltugg. Första spelomgången ledde jag en rätt lång tid, men sedan blev det Carromobbning (alla snodde mina poäng) och helt plötsligt låg Marcus etta....hur gick det till? Han fuskade till sig första vinsten och vann en häst..Ja vet, det låter helt otroligt att han kunde vinna, men vill man vinna med fusk så.... :P
Men efter den pinsamma förlusten blev det storvinst för mig. Jag vann varenda gång efter det! Det blev ungefär 4 gånger kanske?
Lite fuskande med att trycka på varandras Buzz-kontroller förekom dessutom. Skäääms! 
Sista spelomgången var det bara jag och Smarscus som spelade. Sussi höll på att göra sig i ordning för att lägga sig, hon skulle jobba dagen efter. Någon (självklart Marcus, vem annars?) valde någon väldigt skum frågekategori. Det var bara skumma låtar som dök upp! Det slutade med att Sussi stängde av TVn efter sista omgången. Då var det dags att gå hem, hon skulle jobba dagen efter! Stackarn.

Etta: Carro
Tvåa: Sussi
Sist: Marcus (loser! HA-HA)

Kommentarer
Postat av: Steffo

Grattis till storsegern! Jag vet ju knappt vad ni håller på med - men kul verkar det vara - att vinna :P

2008-09-27 @ 22:45:39
Postat av: Carro

Tack! :D

Alltid kul att vinna.

Det är bara en tidsfråga innan du blir indragen i Buzz-träsket också Stefan :)

2008-09-29 @ 01:37:48
Postat av: Marcus

PROTEST!!!!!!!! Jag vann första omgången för jag kunde flest svar!!! Sen kunde jag ju inte låta dig förlora så jag valde ju fel svar medvetet!

2008-09-29 @ 20:11:29
URL: http://m.attsater.se
Postat av: carro

tsss!!!



Snacka om att vara en dålig förlorare ;)

Så du lät mig vinna fyra gånger å du endast en??.. som var rena fusket? :P

jag kan tänka mig en rematch igen om du vågar. Jag kommer vinna varje gång!

2008-09-29 @ 22:40:45
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0