i say u dont know, u say u dont know, i say....

"take me out"

Har haft den där melodislingad i huvudet enda sedan i onsdags. Bra låt! Tröttnade på den förut men nu känns den som ny igen.

Snart ere flytt, men blev sjuk så jag stannar hos föräldrarna tills man har blivit bättre.
Sen ere ju jobb igen från onsdag - tisdag. Får träffa svinpäls, puff å hela glada gänget igen!
Men puff, hur blev jag kallad "paff"? Var det Saras killes fel? Eller var det ditt? :P Om det var Saras killes fel så gav han inget bra första intryck *hmrf* :P

Är uttråkad som man blir när man e sjuk. Så jag fick för mig att färga håret (hade en färgförpackning som hade köpts i samband med att jag klippte mig. Blev brunt med rött skimmer i. Vart bra!

På fredag blir det troligtivs bio, vi ska seWall-E! Den som fortfarande har barnasinnet kvar kan haka på.

Annars då?? Det blev en till biljardmatch under helgen. Älskar Sussis kommentarer.
"var är min klubba?!"
"Skjut på bollen"
"Slå på bollen"
"Vilket nummer har åttan?"
Sussi kör en aggressiv variant av biljard haha ^_^

Kommentarer
Postat av: PIFF

Det kommer jag inte ihåg riktigt men jag tror att det var HAN som kallade dig Paff :D (tyckte det var ett jäte bra första intyrck darling ;) )

2008-09-15 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0