Bio och utstädning av rummet

Igår blev det middag och bio med Malin. Vi åt indiskt och gick sedan till Saga och tittade på Patrik 1,5. Riktigt bra film! Skojig kväll helt enkelt.
Sov över i min egna lya och det var riktigt mysigt! Förutom den jäkla musiken från solariet under.

Idag gick man hem till föräldrarna för att rensa ut det sista ur rummet, för snart ska huset säljas. Känns konstigt. Men men.
Det har varit ett underbart promenadväder! Solen sken och löven har fått de perfekta röda/orangea/gula färgerna. Så det gjorde inget att jag gick fel ungefär 5 gånger när jag skulle gå "genvägar" från lyan till föräldarna. Det blev stora omvägar med vackra utsikter istället. 

Stefan ställde upp som ängel igen och hjälpte till att bära upp min vitrin/bokhylla, hurtsar och lite annat smått och gott till lyan. Tack igen! Blev klara mkt snabbare än vad jag hade trot.

Nu ska vi fortsätta städa ut rummet. Fan vilken tid det tar.

Kommentarer
Postat av: jonna

av ngn anledning belv jag inte förvånad över att du gått vilse minst 5 ggr sötnöten ;)

2008-10-03 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0