Veckan som varit

Nu var det ett tag sedan man skrev här. Det har varit så mycket att göra så bloggen har fått ligga lite på is.

I fredags var jag över hos Johan och åt god mat, titta på film, drack vin å så. Det är alltid lika roligt att vara hemma hos O-S! Nästa gång är det jag som bjussar på mat, vin, glass etc. Tack än en gång för alla filmer jag fick av dig!

Igår (lördag) hade jag några vänner över för spel och drick-kväll. Det var mysigt!
Det blev som en liten blandning av party och spelkänsla men i slutet var det bara spel som gällde. Det första spelet vi spelade var spökhuset haha. Jag, Marcus och Plupp vann! yääy!
Men efter det skulle vi spela "den ofrivillige spelaren" där man ska lira, poker, keno, trav å black jack.. det blev alldeles för mycket regler och tjafs när man har druckit lite för mycket. Sussi tyckte till och med att vi skulle spela spökhuset igen.
Men det slutade med att vi spelade Jenga, gryyymt skoj! Och på rätt IQ nivå haha :P
Skoj var det i alla fall.
Tack igen Svinpäls och Puff för de fina blommorna etc! De är placerade i en smirnoff flaska :D Jag vet fortfarande inte vilken min nästa destination är. Får återkomma om det. <3

Idag har jag fortsatt att rensa ut hos föräldrarna. Har slängt och sparat gamla skolgrejer från när man gick i första klass till att man gick i 7:an. Vilka minnen!

Nu är Stefan nere i Egypten och njuter av sol och värme! Det är nästan så att man blir avis i det ruskiga regnvädret i Sthlm idag. Skicka över lite sol till oss också Stefan!





Papperskassarna med alla dvdfilmer jag fick av O-S! Tack igen :D




Snygga drinkar va? :D Ska testa mitt minne.... Puffs var grön, Svinpäls var blå, Fiskmåsen var röd och min va orange.




Vi spela Jenga och Marcus har precis sabbat tornet. Det är snett! Dessutom gör Marcjus kaninöron på bilden.

Kommentarer
Postat av: Marcuss

Men hallå, jag behövde ju ingen fusk-mall för att göra tornet, gick ju bra utan. Och visst var det "Lutande tornet" vi spelade????

2008-10-05 @ 20:01:35
URL: http://m.attsater.se
Postat av: Carro

Du av nån borde ha haft en fuskmall! Tornet blev ju snett!!



Ojojoj, lutande torn och spindlar med dykdräkter.. vad drack du under kvällen egentligen?

2008-10-08 @ 14:42:33
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0