Vardagsmöten

Trivs väldigt mycket i min nya lya och i omgivningen. wahoo!
Just nu jobbar jag en bit bort ifrån där jag bor, så det tar cirka 50 minuter från min dörr till jobbets dörr. Men det gör inget. :D

Det är roligt när man träffar kompisar spontant eller möter på vänner som man inte har träffat på länge.
I förra veckan träffade jag Erik. Vi har inte setts på över ett år, men det var ett trevligt återseende.
Igår var jag och shoppade med barndomskompisen Tobbe vid Daglivs "Klippet". Tack vare honom kan jag numera hitta i butiken. Vi måste ha passerat samma hyllor flera gånger om! Han ställde dessutom samma fråga om och om igen "ska du verkligen inte köpa bröd?". Jag gick nämligen omkring i butiken och velade om jag verkligen behövde köpa med mig bröd hem. Jag hade ju fil... Det slutade med att jag inte köpte något bröd, även fast Tobbe frågade flera gånger om.
Idag träffade jag kusin Petra! Vi fikade inne på Västermalmsgallerian och avslutade med att gå omkring i några av butikerna inne i gallerian.
Nu är jag hemma hos föräldrarna, ska nog sova här inatt. Är redan grymt trött.


Gossenatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0