En helg som inte är som alla andra helger

Jahapp.
Då har man varit på Dragqueen show. Vad ska man säga? Vart ska man börja?
Jag måste få erkänna att den vision som jag har haft om dragqueens kanske inte stämmer överrens med den jag fick uppleva under lördagens festligheter. Min fantasi kan tyckas väldigt oskyldig om man jämför.
I min värld är dragqueens män som klär upp sig till kvinnor och som har diverse vackra kläder på sig. de gillar att visa upp sig och vara vackra med alla kvinnliga detaljer. Men det verkar inte vara hela sanningen.
Kort och gott kan jag säga att det var en intressant upplevelse.

Nina, Malin och jag hade varsin boa. We looked gorgeous! Och vi gav städpersonalen något att göra.
Eller som Magnus kallade det: "Hans och Greta spår".

Nepp nu ere dags att göra något vettigt. Måste börja få i ordning i lägenheten.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0