and the party goes on

Tjoho!

Igår firade vi Olivias födelsedag. Vi var hemma hos henne och gjorde hembakade pizzor... och en massa drinkar, skumpa, öl, vin, tequila etc... Sen drog vi till Garbo.. hade jätteroligt.. Men det var bara skumma människor på garbo... och då menar jag SKUMMA.
En kille försökte sniffa salt som han trodde va droger...korkade människa.. haha
Men vi var ett så roligt gäng som var hemma hos Olivia och som senare den kvällen drog till Garbo.. Dumma Alex som inte följde med och dansade med oss :(

Dagen efter var jag grymt bakfull. Men jag började med att städa hemma hos föräldrarna och drog sedan hem till mig (i snigelfart eftersom jag var bakis) och började städa även där. Två timmar senare fick jag besök utav Malin och Magnus. Det var också riktigt nice. Ett perfekt avslut på deckardagen.
Jag hade köpt en massa olika frukter som jag skar i små delar och som vi doppade i choklad som vi hade smält i en chokladsmältar grej.. och så spelade vi olika spel till det. Riktigt roligt!
Det sista vi spelade var poker, men det blev ett evighetsspel så vi la av efter nån timme.

Nu håller jag på att somna framför tanjenterna. Har varit jobbigt att gå omkring å känna sig bakfull och full en hel dag efteråt.
Imorrn ska jag slappa... YES!





Avslutar med en bild från promenadstråket som jag vandrar när jag går från min lägenhet och hem till mor och far.  Älskar hösten! <3


Kommentarer
Postat av: jonna

Älskar oxå hösten!!! Det är vackraste årstiden lätt! å så luktar det så gott och så kan man ha lövkrig ;)

2008-10-16 @ 10:36:51
Postat av: Paff

Hahaha eller hur Puff :P håller med! Lövkrig e bäst. Du å svinpäls gjorde ju nån vilda västern variant utav lövkrig förut ;)

2008-10-22 @ 20:13:55
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0