tekniska inslag med tv och middag ute

Då har det varit helg igen. Den här helgen (som jag trodde att jag skulle jobba lite på) fick istället spenderas med ett glatt gäng vänner under lördagen. Snön kom som en överraskning under lördagsdagen där vi tog våra modiga steg i snönför att traska bort till tekniska muséet. 
Det var skoj! Jag kallade mig själv för att vara mamman som tog med sig sina söner. Fast jag var yngst av alla oss. Hmm.
Jag har lärt mig att grabbar (jag var den enda tjejen med) kan snacka väldigt länge om motorer. Väääääääääääääldigt länge. :P
Efter muséet käkade vi ute på en pub, det blev burgare.
En trevlig lördagsdag och eftermiddag helt enkelt!

I söndags var jag och pappa iväg till min kusin för att hämta en tv  som jag skulle få ta över :D Så nu har jag en tv!
Var ute en sväng och shoppade med mamma också vilket alltid e mysigt.
Sen träffade jag Nina och Jesse! Vi satt och käkade på en indisk restaurang och flummade. De åker till USA på måndag (imorgon) så man e ju lite avis. Hoppas de får det dunderskoj!



grabbarna spanar in bilar. Tror det var motorsnack där också faktiskt.


Marcus provar på hur astronauterna sover. Så här ser det ut om Marcus skulle sussa med en sov-sele.


Stefan ser riktigt glad ut när han testar en toalett som är anpassad för astronauter


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var lite uttröttande att vänta på dig carro som hela tiden skulle snacka motorer!!!

2008-12-06 @ 21:34:43
Postat av: Carro

Gaah! Som om det var jag som snackade motorer! >_< jag fattar inte hur ni grabbar kunde disskutera varenda motor ni såg, det måste ju ha blivit jätte enformigt! tur att det fanns flygplan som ja kunde glo på undertiden :P

2008-12-07 @ 20:51:48
URL: http://candelarias.blogg.se/
Postat av: Gurra

Det var ju olika konstruktioner på varje motor jue! Ett viktigt ämne som måste tömmas när det väl kommer upp! Det häftigaste var den två hjulsdrivna motorcykeln!

På den aktuella bilden tror jag samtalsämnet var årsmodellen, fast det var lite luddigt :P

2008-12-07 @ 21:30:24
URL: http://www,gustafsundstrom.tk
Postat av: Anonym

Det lät snarare som att ni försökte bräcka varandra med era kunskaper ^_^. Motorcyklarna, bilarna, flygplanen å rymddelen var grymt intressant. Dynamitstället kunde jag vara utan för det var läskigt! Å nästa gång bannlyser jag alla iphones!

2008-12-08 @ 21:38:30
Postat av: Nina

Fattar inte hur motorer kan vara roligare än flygplan, flygplan är ju iallafall lite mera eye-candy..

2008-12-08 @ 22:45:14
URL: http://nina-aidas.blogspot.com
Postat av: Carro

Yepp jag håller med! Fanns riktigt häftiga flygplan, men grabbarna spanade nog mer på motorerna... fattar d inte!

Vi måste för övrigt gå på en flygplansvisning nån gång sen!

2008-12-14 @ 21:22:10
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0