Stress

Har fått lite klagomål på att jmin blogg inte uppdateras tillräckligt ofta. Jag har haft så stressigt på sistonde så bloggen har fått ligga lite på is.

Men kort och gott:
I helgen var jag på Suzie´s och Lindas maskeradfest, Riktigt rolig! :D Alla var grymt bra utklädda.
Dagen innan maskeraden käkade jag ute med några tjejkompisar, mysigt!
På Söndagen var det deckardag.

Jag har tagit bort de flesta flyttkartonger från min lägenhet. Vilket projekt! Nu ligger de staplade på varandra uppe på vinden *nöjd*.

Dessutom har jag en liten beslutsångest. Jag jobbar på två olika företag (mer än heltid nu). Nu har jag fått ett tredje erbjudande från ett företag om att få jobba hos dem, och det är också en liten stressfaktor. Vilken av alla dessa tre jobb ska jag satsa på? Svåra val, svåra val.

Har köpt årets julglögg med blåbärssmak med mamma och pappa :D
Har blivit nostalgisk och gått tillbaka till mina gamla 8-bitars och 16-bitars tvspel.
Har börjat planera inför min Zombiekväll i december.
Har planerat för födelsedagsfesten. Både festen för vännerna, och firandet med släkten.

Dags att sy på min dräkt.

Love

Kommentarer
Postat av: Steffo

Hektiskt värre! - Det känner jag igen. Utom nu då, när jag bara har ett jobb - som jag dessutom sagt upp mej ifrån. Svaret på dilemmat är alltså att ge mig ett av dina jobb. Visst känns det bättre nu?



Eh... vad är det för jobb? :)



Maskerad verkar vara "tha shit"! Jag har faktiskt sett några bilder också! Såg kul ut! Önskar att jag skulle kunna vara så kreativ och skicklig på utklädningsfronten som du o dina "maskeradvänner" är!



Impad också över att flyttkartongerna är borta (nästan). Själv har jag en kvar :) Typiskt att din fest och den årliga cyklistfesten krockar! Av alla 365 dagar så blir det samma. Osis. När ska jag nu få se lyan i all sin prakt?

2008-11-06 @ 13:54:58
URL: http://www.steffoboy.cjb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0