Födelsedag // Sjuk

Jag har fyllt 23 år! I lördags hade jag maskeradfest med vänner! Temat var tvspel. Alla var riktigt bra utklädda. Grymt imponerad! Mina tvspelsfrågor var det dock inte många som kunde så Gurra, Johan och Tobbe blev ensamma vinnare. Fast Suzie var rätt vass också.
Hade en jättetrevlig kväll! Tack så jättemycket till alla som var där!
På söndagen hade jag släkten över. Mina sista gäster från lördagen gick vid 3 halv 4 tror ja. Så jag gick upp runt 9 och började städa. Fick hjälp av mamma å pappa runt klockan 13 och klockan 14 kom släkten. Det var riktigt mysigt och trevligt.

Nu har jag fler kvällar som ska planeras.
* Guitarherokvällar (plus dansmattakväll)
* Star Wars kväll (plus dansmatta)
* Zombiekväll (maskerad och fotokväll plus massa filmer och spel)
* Tjejkväll (behöver inte skriva mer)
* Bakdag med lussebullar och pepparkakor
* Glöggkväll
* LAN-kväll
öööh ledsen om jag glömde någon kväll.

Nu har ja varit vrålsjuk ett tag. Inte roligt! Hoppas på att bli friskare snart.
Testade ett spel sm heter audosurf, roligt men man blev illamående. Testade även left 4 dead. grymt bra spel! Tankade ner några andra demospel men inget var riktigt bra. Audiospace va rätt skoj, det är lite Carro och Nina känsla över d.

Well well. Dags att snörvla vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen då bokar jag in mej på tjejkvällen :) Inte på guitarhero. Kanske mattan i kombination med glögg då. Fotokväll är det väl jämt?

2008-11-19 @ 21:40:57
Postat av: Steffo

Jamen då bokar jag in mej på tjejkvällen :) Inte på guitarhero. Kanske mattan i kombination med glögg då. Fotokväll är det väl jämt?

2008-11-19 @ 21:42:34
Postat av: Carro

Hahaha då e du spikad på tjejkvällen då ;) men du får gå under teckmanteln "Steffie" plus att du måste bära tjejkläder. Lika intresserad fortfarande? :D



Jooo du måste ju ta och tjuvöva lite på guitarhero.

hahaha ingen matta utan glögg, å då menar du glögg med en viss procent alkoholhalt va?



Oja det har du rätt i, fotokväll ere nästintill alltid. Och tur är väl det?

2008-11-23 @ 19:01:54
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0