Älskar mitt jobb

Är inne på min andra vecka av den jäkla förkylningen som jag har haft... Kanske har influensan? Försöker intala mig själv om att jag absolut inte har det. Nu ska jag bli frisk! (har jag inte gått och sagt det i över en vecka nu?)

Jag har börjat inskolning på mitt nya jobb (vill och kan inte berätta vilket jobb det är ofentligt) och jag älskar arbetet! Det här är precis det jag vill göra!... för stunden (något/några år till). För första gången (om man bortser från jobbet hos Nintendo) så känner jag mig hemma i jobbet jag har nu. Arbetet är toppen och arbetskamraterna är guld. Nu vill jag bli frisk så att jag inte går omkring och jobbar för att sedan åka hem och sova bort några timmar, vaknar upp och är vaken några timmar för att sedan somna om igen. Jag längtar efter att sova hela tiden. Sooooova.

Imorgon ska jag och pappa på bio!! Det ska bli grymt skoj! Sedan fortsätter veckan med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0