woups

Vi satt vid matbordet och mamman i familjen höll pa att jag en fluga. Jag och Klara satt och lade parlor pa parlplattor - och allting blev "flott" engligt Klara. Hon gillar att harma efter mig.
Helt plötsligt ser jag flugan och sager "i can see the fly" och klara tittar upp mot mig och sager "FAN?".
Jag blir lite förvirrad och sager "va? nej nej, inte fan.. fly"
"ja? FAN" sager hon och ler.
Sen dess har hon sagt "fan" till bla. flugor.
Jag har verkligen en bra paverkan pa 5-aringa töser.

Amerikanerna skulle till den varma-kallar-poolen, de fragade om jag ville med men jag tackade nej. Ar sa trött sa jag skulle somna under vattnet om jag följde med. Men fan va gött det hade varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0